جلسه کمیسیون حکمرانی انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران روز سه شنبه 25 فروردین برگزار شد.
به گزارش صدای مهندس و به نقل از روابط عمومی انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران، نخستین جلسه به میزبانی جناب آقای مهندس گوران در دفتر شرکت بنا برج با حضور اعضاء حاضر در لیست پیوست، در ساعت 9 صبح آغاز و در ساعت 12:30 دقیقه پایان یافت. در ابتدا آقای مهندس گوران ضمن خوشامدگویی و بیان مصوب شدن سند استراتژیک انجمن در جلسه شماره 4 مورخ20/11/1404 هیات مدیره و ابلاغ آن به اعضاء کمیسیون حکمرانی و لزوم پیگیری جدی در خصوص رعایت زمانبندی و برگزاری جلسات به منظور تحقق برنامه مذکور از زحمات آقای دکتر اقدامی نسبت به تهیه پاورپوینت تشکر و درخواست ارائه آن را نمودند.
در ادامه پاور پوینت مذکور ارائه و توضیحات لازم داده شد و سپس نقطه نظرات حاضرین بیان گردید.
مصوبات جلسه در چهار بند به شرح ذیل می باشد:
- مقرر گردید چالش ها و اقدامات توسط اعضاء حاضر اولویت بندی و در جلسه بعدی کمیسیون پیشنهاد و نهایی گردد.
- ارتباط با اعضاء برقرار و نیازهای آنها در خصوص موضوعات مرتبط با کمیسیون احصا گردد.
- اطلاع رسانی برای جذب کمیته ها توسط انجمن انجام گیرد.
- جلسات بصورت دوهفته یکبار در روزهای دوشنبه پس از جلسه هیات مدیره رأس ساعت 14 در دفتر انجمن تقویم و برگزار خواهد شد.
دکتر ایرج رهبر، مهندس حجت عزیزی، مهندس مهدی زرقانی از اعضای هیات مدیره انجمن، پرویز فیروز مدیر اجرایی انجمن، مهندس اکبر میرشفیعی عضو ادوار گذشته هیات مدیره انجمن و همچنین دکتر اقدامی، دکتر ملک پور و دکتر بنایی از مشاوران حقوقی کمیسیون و انجمن، حاضران این جلسه بودند.