• نظام مهندسی
  • تمدید مهلت اجرای ابلاغیه‌های شورای مرکزی در تهران

    نظام مهندسی

    مهرین نظری: تصمیم جدید هیأت‌مدیره سازمان نظام مهندسی تهران، زمان اجرای ابلاغیه‌های شورای مرکزی را تمدید کرد.
    این مصوبه با هدف جلوگیری از اختلال در خدمات مهندسی و تعیین تکلیف پرونده‌های جاری، چارچوب زمانی تازه‌ای برای اجرا تعیین می‌کند.

    به گزارش صدای مهندس، هیأت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در پنجاه‌ودومین جلسه خود، با هدف ساماندهی اجرای ابلاغیه‌های پیشین، مصوبه‌ای درباره تمدید زمان اجرای نامه‌های شورای مرکزی تصویب کرد.

    بر اساس این مصوبه که در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ به تصویب رسیده، تمامی ابلاغیه‌های صادرشده از سوی شورای مرکزی در حوزه خدمات مهندسی شامل طراحی، نظارت و ارجاع کار، که تا پیش از این به سازمان استان تهران ابلاغ شده‌اند، مورد تأیید قرار گرفته و اجرای مفاد آنها تا تاریخ جدید تمدید شده است.

    در بخش دیگری از این تصمیم، تأکید شده است در مواردی که اجرای مفاد ابلاغیه‌ها نیازمند ثبت درخواست باشد، متقاضیان تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند و اقدامات اجرایی مربوطه حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه انجام خواهد شد.

    همچنین، در خصوص پرونده‌هایی که حق‌الزحمه نظارت آنها تا تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۵ به حساب سازمان واریز شده، مقرر شده است حقوق مکتسبه کارفرمایان تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ مورد توجه و لحاظ قرار گیرد.

    این مصوبه با رأی موافق اکثریت اعضای هیأت‌مدیره به تصویب رسیده و در راستای ایجاد هماهنگی بیشتر در اجرای مقررات و جلوگیری از بروز اختلال در روند ارائه خدمات مهندسی اتخاذ شده است.

    ثبت دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *